Wsparcie2019-11-05T11:11:43+00:00

Reklamacje

Przygotuj numer seryjny produktu – jeśli nie wiesz gdzie go szukać, skorzystaj z instrukcji obsługi panelu RM  >link<
Wejdź na stronę panelu RMA dla klientów zewnętrznych  >link<
Na otwartej stronie kliknij „ZŁÓŻ” – przez panel przeprowadzi Cię instrukcja  >link<
Po złożeniu reklamacji poczekaj na otrzymanie wiadomości informującej o zatwierdzeniu zgłoszenia na adres e-mail jaki został podany w formularzu.
Gdy Twoje zgłoszenie otrzyma status ZATWIERDZONE – będzie można je wysłać do naszego serwisu gwarancyjnego.
Przesłanie reklamacji bez zatwierdzonego zgłoszenia przez panel RMA będzie jednoznaczne z odrzuceniem reklamacji w chwili przyjęcia przez serwis

Pamiętaj! Wysłana reklamacja musi posiadać w widocznym miejscu na paczce przedstawiony numer zgłoszenia RMA!!! Jeśli pojawią się problemy z złożeniem reklamacji napisz do naszego wsparcia technicznego za pomocą formularza kontaktowego

Serwis pogwarancyjny. Jeśli potrzebują państwo serwisu pogwarancyjnego – zapraszamy do skorzystania z oferty naszego partnera gohero.pl

Gwarancje

GoPro

Produkty marki GoPro posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta liczoną od dnia dokonania zakupu/wymiany. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu i numeru seryjnego produktu.

Skullcandy

Skullcandy zapewnia 2-letnią gwarancję producenta, obejmuje ona ukryte wady wszystkich Produktów z wyjątkiem power banków, któreto objęte są roczną gwarancją oraz dodatków, które w ciągu 30 dni od dnia zakupu, podlegać mogą wymianie lub zwrotowi. Jeżeli Produkt zakupiono za pośrednictwem strony internetowej Skullcandy lub u Autoryzowanego Sprzedawcy, a w czasie zakupu Produkt miał ukrytą wadę Produkcyjną lub uległ zniszczeniu wskutek niewłaściwego przechowywania Produktu przed zakupem, wówczas Skullcandy, według własnego uznania, może (i) naprawić lub (ii) wymienić Produkt.
Skullcandy zastrzega sobie prawo do weryfikacji Produktu podlegającego roszczeniu gwarancyjnemu oraz do podjęcia decyzji, czy dany Produkt ma jedną z wad wskazanych w Gwarancji.
Prosimy zwrócić uwagę, że Skullcandy regularnie zmienia modele, kolorystykę oraz wzory Produktów i nie może zapewnić dostępności dokładnego zamiennika reklamowanego Produktu.
SKULLCANDY NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK SZKODY POŚREDNIO LUB BEZPOŚREDNIO WYNIKAJĄCE Z RZECZONEJ GWARANCJI. Pewne Państwa, nie zezwalają na wyłączanie lub ograniczanie odpowiedzialności za szkody pośrednio lub bezpośrednio wynikające z Gwarancji, we wskazanym przypadku, rzeczone zastrzeżenie nie dotyczy tych podmiotów.
Z uwagi na brak możliwości kontrolowania jakości Produktów sprzedawanych przez nieautoryzowanych sprzedawców, Gwarancja Skullcandy nie obejmuje Produktów zakupionych za ich pośrednictwem. Jedynymi Produktami podlegającymi gwarancji, są te, zakupione u autoryzowanych sprzedawców podlegających kontroli jakości Produktów Skullcandy.

Freeway OMT sp. z o.o.
ul. Wodna 1
62-070Dopiewiec

pon. – pt.
09:00 -17:00