Reklamacje



Przesłanie reklamacji bez zatwierdzonego zgłoszenia przez panel RMA będzie jednoznaczne z odrzuceniem reklamacji w chwili przyjęcia przez serwis
Pamiętaj! Wysłana reklamacja musi posiadać w widocznym miejscu na paczce przedstawiony numer zgłoszenia RMA!!! Jeśli pojawią się problemy z złożeniem reklamacji napisz do naszego wsparcia technicznego za pomocą formularza kontaktowego
Serwis pogwarancyjny. Jeśli potrzebują państwo serwisu pogwarancyjnego – zapraszamy do skorzystania z oferty naszego partnera gohero.pl
Gwarancje
Produkty marki GoPro posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta liczoną od dnia dokonania zakupu/wymiany. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu i numeru seryjnego produktu.
Produkty marki Scullcandy posiadają 2 letnią gwarancję producenta liczoną od dnia dokonania zakupu/wymiany. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdziesz w tym linkiem.
Freeway OMT prowadzi serwis gwarancyjny produktów zakupionych za pośrednictwem oficjalnej dystrybucji Freeway OMT. Więcej szczegółów dotyczących gwarancji znajdziesz pod tym linkiem.Produkty marki GOPOLE objęte są dożywotnią gwarancją producenta. Podstawą do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdziesz pod tym linkiem.