Wsparcie2019-10-15T11:23:03+00:00

Reklamacje

Przygotuj numer seryjny produktu – jeśli nie wiesz gdzie go szukać, skorzystaj z instrukcji obsługi panelu RM  >link<
Wejdź na stronę panelu RMA dla klientów zewnętrznych  >link<
Na otwartej stronie kliknij „ZŁÓŻ” – przez panel przeprowadzi Cię instrukcja  >link<
Po złożeniu reklamacji poczekaj na otrzymanie wiadomości informującej o zatwierdzeniu zgłoszenia na adres e-mail jaki został podany w formularzu.
Gdy Twoje zgłoszenie otrzyma status ZATWIERDZONE – będzie można je wysłać do naszego serwisu gwarancyjnego.
Przesłanie reklamacji bez zatwierdzonego zgłoszenia przez panel RMA będzie jednoznaczne z odrzuceniem reklamacji w chwili przyjęcia przez serwis

Pamiętaj! Wysłana reklamacja musi posiadać w widocznym miejscu na paczce przedstawiony numer zgłoszenia RMA!!! Jeśli pojawią się problemy z złożeniem reklamacji napisz do naszego wsparcia technicznego za pomocą formularza kontaktowego

Serwis pogwarancyjny. Jeśli potrzebują państwo serwisu pogwarancyjnego – zapraszamy do skorzystania z oferty naszego partnera gohero.pl

Gwarancje

Produkty marki GoPro posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta liczoną od dnia dokonania zakupu/wymiany. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu i numeru seryjnego produktu.

Produkty marki Skullcandy posiadają 2 letnią gwarancję producenta liczoną od dnia dokonania zakupu/wymiany.

Freeway OMT sp. z o.o.
ul. Wodna 1
62-070Dopiewiec

pon. – pt.
09:00 -17:00